Jövőre Silverlight technológiából több országos és világszintű verseny várható. Erre felkészülésképpen a Matematikai és Informatikai Intézet 2 fordulós házi Silverlight versenyt hirdet. A versenyen minden nappalis és levelezős hallgató részt vehet. Versenyre előzetesen jelentkezni 2007. december 31-ig a gkusper [at] aries [dot] ektf [dot] hu email címen lehet, a levél tárgya legyen Silverlight verseny.
Az első forduló otthoni feladat. Ezt legkésőbb 2008. február 15-ig kell elküldeni szintén a gkusper [at] aries [dot] ektf [dot] hu email címre.
A második forduló géptermi feladat lesz március végén. Erre az első feladat alapján választja ki a zsűri a résztvevőket.
A nyertesek pénzjutalomban részesülnek:
1. hely: 5 000 Ft.
2. hely: 4 000 Ft.
3. hely: 3 000 Ft.
A zsűri különdíjakat is adhat design és ötlet kategóriában 1 500 – 1 500 Ft értékben.
Az első forduló feladata:
Készítsen Silverlight technológia segítségével PacMan játékot. A versenyző saját maga határozza meg, hogy hányszor hányas legyen a pálya, van-e búvóhely, irányítás égerrel és/vagy billentyűzetről történik, a pálya fix vagy random felépítésű, vannak-e átjárok. Minden további itt nem tárgyalt részlet meghatározása is a versenyző kreativitására van bízva!
Plusz pontot ér, ha vannak plusz pályák, ha van tabella, ha az ellenségek intelligensen mozognak, ha a zsűri élvezetesnek tartja.
Tisztelettel:
A
zsűri / Hernyák Zoltán, Dr. Kovács Emőd, Lippé Szabolcs, Vágner Anikó /
Források: